Home   |   Site Map   |   Elérhetőségek
Bemutatkozó Szolgáltatások Partnerek Rendezvények Jelentkezés HR Fórum
Kérdőívek

Mennyire vagyunk ügyfélorientáltak?

Kérem, gondolja végig az alábbi kérdéseket, és válaszoljon a lehető legnagyobb objektivitásra törekedve igennel vagy nemmel. Amennyiben valamely kérdés az Ön cége szempontjából nem releváns, egyszerűen hagyja ki. Lehetséges, hogy egyes pontoknál úgy érzi majd, hogy "egyik sem igazán", ekkor is döntsön önkritikusan aszerint, hogy "inkább igen" , vagy "inkább nem".
Remélem, hogy a felvetett kérdések fontos támpontot adhatnak munkájának. Kérem vegye figyelembe, hogy minden esetleges nemleges válasz a további fejlődés lehetőségét jelentheti.

Kérjük, a kérdőív elküldéséhez töltse ki a "*" -al jelölt mezőket!
 
 
Név*
Vállalat*
Beosztás*
Email*
 
Lakcím
Telefon
 
 
Hozzáállás IGEN NEM
Ismeri minden munkatársuk cégük ügyfeleinek valóságos igényeit?
Elegendő információt kap valamennyi munkatársuk erre vonatkozóan?
Tudja valamennyi munkatársuk, hogy miért pont az önök termékeit vásárolják meg ügyfeleik?
Ismeri valamennyi munkatársuk termékeik USP (Unique Selling Proposition) -ét?
Ajánlják munkatársaik termékeiket fenntartás nélkül a legjobb barátjuknak, vagy ismerősüknek is?
Vevői szemmel nézve értékarányosnak tartják termékeik árát?
     
Vállalati kultúra IGEN NEM
Munkatársaik büszkék cégünkre?
Ajánlják cégüket álláskereső ismerőseiknek, vagy rokonaiknak?
Érzékelik munkatársaik azt, hogy fizetésüket ügyfeleiktől kapják?
Ügyfélként kezelik egymást is a munkatársak, illetve az egyes szervezeti egységek?
Megszakítják aktuális munkájukat egy ügyfél érdekében akkor is, ha az fontos,? (Figyelemmel az előző pontra is!)
Megbeszélik nyíltan és konstruktívan a problémákat ügyfélreklamáció esetén is?
Az az érzésük, hogy ügyfelüknek és nem csak a főnöküknek dolgoznak?
Kellemes felhívni önöket reklamáció esetén is?
     
Ügyfélorientált stratégia IGEN NEM
Megjelenik az ügyféloriántáltság követelménye stratégiájukban?
Konkrétan megfogalmazták, hogy mit jelent ez cégük számára?
Világosak a vállalat céljai?
Ismertek ezek minden munkatárs előtt?
Vállalati céljaik támogátják ügyfeleik sikereit?
Egyeznek termékeik pozitív tulajdonságai ügyfeleik igényeivel, és szolgálják valóban azokat?
Vizsgálták-már ezt konkrétan?
     
Szervezet és folyamatok IGEN NEM
Megfogalmazta minden részleg (kutatás, fejlesztés, termelés, értékesítés,ügyvitel, stb ), hogy mivel járul hozzá ügyfelei céljainak eléréséhez?
Létezik rendszeres információcsere az egyes egységek között annak érdekében, hogy a termék és a szolgáltatás hasznát állandóan növeljék az ügyfél javára?
Bevonják ebbe a folyamatba a külső beszállító partnereiket és alvállalkozóikat is?
Ismeri valamennyi munkatársuk, hogy mivel járul hozzá a termék hasznosságához?
Léteznek rendszeres dolgozói teammeating-ek, és fogllalkoznak ezeken komolyan az ügyfelek érdekeivel?
Kezdeményezik munkatársuk a különböző szinteken a termékek továbbfejlesztését?
Cégük ösztönzik őket erre kellőképpen, megfelelő projektekkel?
Létezik valamilyen rendszeresített ügyfélprojekt (pld. ügyfélközpont, ügyfélértekezlet, vevőkonferencia, stb.) amely állandó információt adhat a fejlesztés és minőségbiztosítás számára?
Összegyűjtik és kiértékelik az ügyféltől kapott , az igények alakulására és változására vonatkozó információkat?
Megkapja valamennyi érintett ezeket az információkat?
Gondolkodnak már ma olyan megoldásokon amelyek hasznosak lesznek ügyfeleiknek a jövőben? Versenyelőnyben vannak-e ezen a éren?
Eleget tudnak maradéktalanul tenni ügyfeleik minőségi követelményeinek?
Valóban azt kapja minden esetben az ügyfél amiben megegyeztek? ( Ár, minőség, határidő, service-szolgáltatás, stb)?
Vizsgálják is az ügyfélreklamációk okait, vagy csak kezelik őket?
Tájékoztatják az érintett munkatársakat ezekről a reklamációkról?
Rendelkeznek kidolgozott panaszmenedzsmenttel?
Működtetnek ügyfélelégedettséget figyelő rendszert?
 
 
  
A Network célkitűzései
A HR Kompetencia Network

alapgondolata a tapasztalat- és véleménycsere a vezetés és a szervezetfejlődés - elsősorban humán értékeket és szemléletet érintő - kérdéseiben.
  • HR szakemberek tapasztalatcseréje
  • Best Practices ismertetése
  • HR rendezvények létrehozása
  • Nemzetközi kapcsolatteremtés
  • HR szolgáltatások ismertetése
  • HR cikkek közzététele
A Network tagjai

A HR Kompetencia Network-be az indulás óta közel 1000 HR felelős szakember, vállalati felső- és középvezető és HR szolgáltató regisztráltatta magát.